flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ІНСТРУКЦІЯ про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання, друк копій документів або виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування, що надаються запитувачам інформації

      

 

 

 

                                                                                                                                              ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                                                              Наказ Герцаївського районного суду Чернівецької області                                                        

                                                                                                                                              26.05.2021 року № 01-01/4-од

 

 

ІНСТРУКЦІЯ

про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації

 

  1. Ця Інструкція розроблена відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» (із змінами), та визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації.
  2. При отриманні для виконання запиту на інформацію посадова особа, відповідальна за надання інформації, аналізує публічну інформацію, яку необхідно надати запитувачу, та якщо виконання запиту передбачає надання копій відповідних документів, проводить підрахунок кількості аркушів документів, які необхідно копіювати, друкувати або виготовити цифрові копії шляхом сканування.
  3. У випадку, коли запитувана інформація міститься в документах обсягом більш як 10 сторінок, посадова особа упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту повідомляє відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Чернівецькій області про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.
  4. Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Чернівецькій області здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1), оформлює рахунок за формою (додаток 2) та упродовж одного робочого дня, а у разі продовження строку на надання інформації – протягом двох робочих днів, передає його до суду для надання його запитувачу інформації.
  5. Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» (із змінами).
  6. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку.
  7. Після надходження коштів на рахунок ТУ ДСА України в Чернівецькій області від запитувача інформації, відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Чернівецькій області протягом одного робочого дня повідомляє Герцаївський районний суд Чернівецької області про їх надходження.
  8. Після підтвердження повної оплати вартості фактичних витрат, відповідь на запит на інформацію надається у строки визначені законодавством про доступ до публічної інформації.
  9. Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді. Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку коштів на реєстраційний рахунок ТУ ДСА України в Чернівецькій області, про що відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Чернівецькій області повідомляє суд.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

 

Розміри фактичних витрат на копіювання, друк копій документів або
виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

 

Послуга, що надається

Граничні норми витрат

 

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

не більше ніж 0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

 

 

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

не більше ніж 0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

 

 

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

від 0,3 до 0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

 

 

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

не більше ніж 0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки

 

 

 

Примітка. Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання або друку документів.

 

 

 

 

 

Додаток 2

Надавай послуг:                                                              ТУ ДСА України в Чернівецькій області

Реєстраційний рахунок:                                                    UА298201720343151002100008745

МФО банку:                                                                     820172 Держказначейська служба України, м. Київ

Код ЄДРПОУ:                                                                   26311401 ТУ ДСАУ в Чернівецькій області

Платник:                                                                         _____________________________________________

                                              РАХУНОК №________

                        від____              _________________ 20_____ року

з/п

Найменування

Вартість виготовлення 1 сторінки (без ПДВ), грн.

Кількість

сторінок

од.

Ціна

(без

ПДВ),

грн.

1.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру

 

 

 

2.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату АЗ та більшого розміру

 

 

 

3.

Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо

 

 

 

4.

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

 

 

 

РАЗОМ

 

 

 

 

Всього до сплати:_____________________________________________________

(сума прописом)

 

 

 

Керівник _______________                           Головний бухгалтер ____________

                      (підпис)                                                                                      (підпис)