Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Герцаївського районного суду Чернівецької області
26.05.2021 року № 01-01/4-од
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації
Додаток 1
Розміри фактичних витрат на копіювання, друк копій документів або
виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування
Послуга, що надається |
Граничні норми витрат |
|
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
не більше ніж 0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
|
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
не більше ніж 0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
|
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) |
від 0,3 до 0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
|
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування |
не більше ніж 0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки |
|
Примітка. Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання або друку документів.
Додаток 2
Надавай послуг: ТУ ДСА України в Чернівецькій області
Реєстраційний рахунок: UА298201720343151002100008745
МФО банку: 820172 Держказначейська служба України, м. Київ
Код ЄДРПОУ: 26311401 ТУ ДСАУ в Чернівецькій області
Платник: _____________________________________________
РАХУНОК №________
від____ _________________ 20_____ року
№ з/п |
Найменування |
Вартість виготовлення 1 сторінки (без ПДВ), грн. |
Кількість сторінок од. |
Ціна (без ПДВ), грн. |
1. |
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру |
|
|
|
2. |
Витрати на копіювання або друк копій документів формату АЗ та більшого розміру |
|
|
|
3. |
Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо |
|
|
|
4. |
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування |
|
|
|
РАЗОМ |
|
|
|
Всього до сплати:_____________________________________________________ (сума прописом)
|
Керівник _______________ Головний бухгалтер ____________
(підпис) (підпис)